اعلام ساعت کاری جدید در خوزستان
فعالیت ادارات در خوزستان با حضور ۱۰۰ درصدی کارکنان از فردا ۱۹ اردیبهشت ساعت ۷ صبح آغاز میشود.
به گزارش عروج؛ بنا بر اعلام استانداری خوزستان و مطابق آخرین تصمیمات اتخاذ شده، فعالیت ادارات خوزستان از روز شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۵ با ظرفیت کامل کارکنان و ساعت اداری از ۷ تا ۱۳ خواهد بود.
پیش از این فعالیت ادارات در خوزستان با ۵۰ درصد ظرفیت از ساعت ۸ تا ۱۳ بوده است.
انتهای خبر/
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰