زنگ جبران در مدارس خوزستان تا خرداد به صدا درآمد
مدیرکل آموزشوپرورش خوزستان از استمرار غیرحضوری بودن کلاسهای درس تا نهم خردادماه خبر داد و تأکید کرد: افزایش زمان آموزش، راهکاری برای جبران افت تحصیلی ناشی از غیرحضوری بودن مدارس در سال جاری است.؛
Welcome to WordPress. This is your first post. Edit or delete it, then start writing!